Home                                                                                Chatbox                                                              vwsdating.com

*

Auteur Topic: zelf regeling voorstellen aan schuldeisers, toch nog kans op openbare verkoo?  (gelezen 1265 keer)

Offline jokedewaard

• blueke
  • *
Ik heb bij diverse deurwaarders afbetalingen lopen en dat ging goed, tot ik 9 maanden ziek thuis kwam. Ben gaan schuiven, en nu zijn er twee deurwaarders geweest en die zijn komen opschrijven. Door beide een bedrag te betalen, heb ik openbare verkoop kunnen tegengaan. Die ene is op 20 euro na volledig afbetaald, maar die andere nog niet. Die zette me voor het blok door eerst 3 maal 250 euro te eisen (want dan waren de deurwaarderskosten in ieder geval al betaald) en het maandelijks bedrag daarna is nog niet afgesproken. Ik heb tot nu toe slechts één keer 250 euro betaald, wel voor de opgestelde datum, maar vraag me af wat ze doen als ik nu deze maand slechts 50 euro betaal. Komen ze dan alsnog mijn spullen halen / of weer opschrijven. Ik schrijf ze een brief met al mijn inkomsten, uitgaven en te betalen aan deurwaarders. Mijn inkomsten zijn ca. 800 euro, de deurwaarders alleen kosten mij per maand al 640 euro. Hoe heb ik dat kunnen redden? Eerst door geld te lenen van iemand, en naderhand om mijn huishuur niet meer te betalen, daar ik wist dat ik toch ging verhuizen. Ik heb al een voorstel klaar leggen voor de schuldeisers, (ga weer voltijds werken en ga uit van ca.1200 euro inkomen). Als iedere deurwaarder akkoord gaat, ben ik over 5 jaar met alles klaar en schuldenvrij!  Iemand suggesties?

Offline Gertrudez

• blueke
  • *
What I expected was the knowledge of the contents of this forum.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23713
  • Totaal aantal topics: 2658
  • Online Today: 3
  • Online Ever: 204
  • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 3
Total: 3

© Het Vierde Wereld Syndicaat