Home                                                                                Chatbox                                                              vwsdating.com

*

Auteur Topic: Ik droomde iets  (gelezen 1113 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Ik droomde iets
« Gepost op: 22 september 2011, 09:03:38 »
  • Publish
  • Ik was in een landelijke omgeving en opeens stond daar een vrouw met een team bij in de salon. Ik moest mee en die hebben me treinen opgezet en zo, want ik moest een vraag beantwoorden! Schiet ik wakker zeg! Doe kik niks verkeerds ech. Zeg ik moet mijn inkopen doen zei ik nog.

Daarna luisterde ik naar het nieuws: man die juwelen bestelde bij juwelier per telefoon, en die dat ging afhalen, opgepakt dankzij zijn Gsm want hij overviel de juwelier. Verdomme nu pakken ze een mens al via zijn Gsm die politie. Doet me denken aan gisteren een babbeles van jewelste van een zwarte dame op die tram. Zal ferm mogen betalen denk ik. ls ze die haar gsm gaan nazien! Ja mannekens.

Dus ikzelf ben onlangs naar de delhaise en het ziekenhuis achtervolgd geweest.....en ik ga dan direct naar huis. Ga niet blijven dragen ech. wat komen die achter en bij mij zoeken infeite. Graag wil ik ze Brussel rond leiden en met hen lachen zie. het is ronduit belachelijk.

Er is dus geen privé leven meer.

Offline Komodoz

• blueke
    • *
    Re: Ik droomde iets
    « Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2018, 11:23:50 »
  • Publish
  • I would like to know if this will help me in the forum.

leden
    • Totaal aantal leden: 464
    • Latest: Komodoz
    Stats
    • Totaal aantal berichten: 23709
    • Totaal aantal topics: 2658
    • Online Today: 2
    • Online Ever: 204
    • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
    Gebruikers Online
    Users: 0
    Guests: 1