Home                                                                                Chatbox                                                              datinggala.com
*

Auteur Topic: Justitieministers 1996-2009-0000000000 Ik huurde een appartement  (gelezen 1820 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Justitieministers 1996-2009-0000000000 Ik huurde een appartement
« Gepost op: 31 december 2008, 11:41:13 »
In 1996 wandelde ik noch met Flapke aan de J sermonlaan te Ganshoren. het hoekje om heet de G Simpsonstraat 86. René was er een brave huisbaas. Dedobbeleer is de naam van die familie. Hij maakte per ogeluk twee slechte kinderen en werkte hard na de orlog en dat geeft dat zoonlief de bezittingen van papa negatief goed in het oog hield. Papa had diverse huizen, bulding en terreinen toen hij op 86 jarige leeftijd stierf nadat zoonlief hem opeens (was rijk dus) in het ocmw jette dropte voor een hartoperatie en prostaatoperatie. Hij stierf ervan. De laatste dagen vroeg hij thuis te mogen sterven maar zoonlief wou niet! Tof ech.

Ik had in juni 1996 bij zijn verpleegster claude een appartement genomen en ik kan niks kwaad zeggen over haar. Ik zag haar en zei goedendag. Maar de zoon was daar och zo kwaad over! het betalen van Claude was in zijn ogen vermindering van zijn erfenis! Omdat ik met Claude sprak was ik dus slecht. Ha!

Ik ging les volgen toen, begin computer en toen ik met erge rugpijnen na 6 maand thuis kwam, stond hij opeens voor de deur met hopen mensen terwijl ik hem niet kende, die zoon dus. Nadien heeft dat rechterke van Jette(die me nu weer hindert met die syndic zie franstaligen), stoutiweg de erfenis verdeeld tussen de zoon en de vier kinderen van de dochter(die overleden was).

Ik heb drie maanden op een bnakrekening huurwaarborg gezet gehad en die staat er nog altijd op. Dat telt ook voor alle andere mensen van rené in heel dit land! Elke maand heeft elke huurder zijn maand betaald...en al dat geld staat er nog steeds te koekeloeren. Als ik moeite doe het te deblokkeren is het nog altijd niet mogelijk....

Ik heb in 1996 minister Stefaan declercq hiervan verwittigd en hij kon niks tegen justitie doen!!! Waarom niet??? De volgende ministers behalve Dhr Vandeurzen(heeft er de tijd niet voor gekregen) heb ik hetzelfde gevraagd. Ze konden niks doen!!! Waarom niet??? Vandeurzen ging iets veranderen aan justitie!!! ach!!! (wat weet ik niet maar ik had iets gehoord). Snel ons bevrijdan van Vandeurzen minister justitie!!! Opeens een artikel in het nieuwsblad(hierbij gevoegd).

De familie is nog altijd aan het vechten voor rené zijn bezittingen. Dat is dus rené, zoon, kinderen ( die kinderen zijn nu zeker 10 jaar oud), ....tegen dat ik sterf.....ech meneer declercq.....want jij kan niks doen voor de mensen want je hebt niks te zeggen schreef u.....dus blijft die man Artikel Londers, vele zaken blokkeren.

Het zal dus een bloedige vete worden tussen mijn familie en de Dedobbeleers(zovele generaties verder) als ik dood ben en dan kom ik zien! Dat kom ik bezien! Een maffiabende heeft er niks aan.

Dus meneer de justitieminister declercq, u heeft nog altijd niet leren iets doen zeker. Ik herinner me toch! Ik bne terug om u nu via internet en in het bijziijn van vele mensen hier te vragen.....gaat u de justitie nu veranderen!!!

Ik kan altijd dat geld hergebruiken. Drie maanden huurgarantie.  Maar ik zie u dit niet oplossen, voor geen enkele huurder van rené.

ps: Claude heb ik begin 06 ana d emetro gezien en ze zei dat er niks verdeeld was! Al het geld staat nog altijd op rekeningen. Eienne weigert de mensen hun geld terug te geven.

Ik hou niet vna die rechter van Jette(kende zijn ma ook). Deed februari 08 ook niks tegen die syndic(je ne comprends pas en wij ons geld maar van die rpemies verliezen...je ne comprends pas en gene nederlandse les volgen. Men ziet die rechter al al die jaren niet graag hier te ganshoren jette, waarom heeft men die dan behouden.

Dit is dus een rotte boel. Als we dus een minister kiezen heeft die niks te zeggen. Waar stemmen we dan voor. Dus ensen als u met een probleem zit, schrijf die Londes dan maar. Hij is de chef van het land! (als het een zij was had ik meer ja gezzegd, maar voor een hij beikes!)

Ik heb die londers gevraagd per e mail of hij de dader is van zoveel onrecht(wellicht ook het geval voor andere huisbazen), maar krijg geen antwoord. Koning Londers!

Dolma

« Laatst bewerkt op: 12 februari 2009, 16:34:33 by kobaf »

Offline Fannierz

• blueke
  • *
Re: Justitieministers 1996-2009-0000000000 Ik huurde een appartement
« Reactie #1 Gepost op: 16 augustus 2018, 11:53:19 »
The importance of forums helped me gain a lot of knowledge.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23722
  • Totaal aantal topics: 2658
  • Online Today: 4
  • Online Ever: 204
  • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 7

© Het Vierde Wereld Syndicaat