Home                                                                                Chatbox                                                              datinggala.com
*

Auteur Topic: incassobureaus of gerechtsdeurwaarders  (gelezen 1724 keer)

Offline Dolma

• boefer
incassobureaus of gerechtsdeurwaarders
« Gepost op: 30 maart 2007, 20:30:24 »
27.3.07
Incassobureaus moeten zich sinds 2002 aan bepaalde wetsregels houden ivm de inbezitname of betaling die een betaler moet doen. Daarin, in die wet dus, zitten de gerechtsdeurwaarders die incassobureau spelen, niet in!!! De gerechtsdeurwaarder vraag dus ferm geld bij aan de betaler.
Ik zou dus de wet aangepast willen hebben om de betaler niet meer in de schulden te zetten want ze hebben 200 miljoen euro of zoiets extra in zak gestoken! Dat zou niet mogen! De slachtoffers voelen zich onder druk gezet en hebben door de taal die tov hen geuit wordt, angst van die deurwaarder(ik ook).

Dus huisbazen: heeft u een probleem met een huurder en moet u er geld van hebben:
schakel dan een incassobureau in en geen deurwaarder
Een incassobureau schrijft dan maandelijks een te betalen bedrag uit aan de betaler en die MPOET dat betalen;
Dat zal in elk geval minder duur uitvallen.

(Ikzelf heb in zo'n bureau gewerkt en die innen oa voor grote firma's waar men produkten verkoopt zoals boeken, meubels en huisgerief. Wat ik niet leuk vond was kennissen in die lijst te zien staan, ze aan te manen tot betaling, en ze nadien op straat goedendag te zeggen). heb die job opgegeven. Als boedqist kan ik zo'n job niet doen.

Maar het is in elk geval beter dan zo'n hogere charel.

Dit is een belgisch verzoek
Dolma

Offline AlisonScot

• blueke
  • *
Re: incassobureaus of gerechtsdeurwaarders
« Reactie #1 Gepost op: 29 november 2018, 10:45:06 »
Die meisten Inhalte dieser Versionen ermöglichen es mir, Informationen sehr gut auszutauschen.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23711
  • Totaal aantal topics: 2658
  • Online Today: 7
  • Online Ever: 204
  • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 11
Total: 11

© Het Vierde Wereld Syndicaat