Home                                                                                Chatbox                                                              vwsdating.com

*

Auteur Topic: In Brussel is een beurs aan de gang tegen kinderarmoede?!  (gelezen 3785 keer)

Offline Pieternelleke

• blueke
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • I am free of all prejudice,I hate everyone equally
In Brussel is een beurs aan de gang tegen kinderarmoede?!
« Gepost op: 25 september 2012, 12:18:58 »
  • Publish
  • De rauwe armoede neemt toe. Het onbegrip eveneens. Onze verontwaardiging is gefragmenteerd, pervers en soms zelfs nefast.

In het welvarende Vlaanderen neemt de armoede toe en niet alleen bij allochtonen, maar ook en vooral bij mensen van Vlaamse origine. Mensen die door een opeenstapeling van tegenslagen in de onderlaag van de maatschappij beland zijn. Generatiearmen, maar ook steeds meer nieuwe.

De cijfers zijn niet om vrolijk van te worden.

Als je met zeven mensen op de bus zit, is daar één persoon bij die onder de armoedegrens leeft, alleen zul je het aan zijn/haar uiterlijk wellicht niet merken.

Armoede is een grotendeels verborgen fenomeen in Vlaanderen en daardoor geweldig onderschat. Het is structureel en mensonterend en overstijgt de problematiek van dakloos zijn.

Ik vraag me op dit moment alleen af wat er ginder in Brussel gaande is....een beurs waar een 40-tal organisaties aan deelnemen...

Offline Twan

• administrator
    • veteraan
    • Country: be
    • Geslacht: Man
    Re: In Brussel is een beurs aan de gang tegen kinderarmoede?!
    « Reactie #1 Gepost op: 25 september 2012, 22:01:50 »
  • Publish
  • een hoop comedie zonder resultaat - maar ik vergis me daarin graag en hoop dat ik die woorden ooit moet terugnemen. Maar ik vrees ervoor.

Offline Twan

• administrator
    • veteraan
    « Reactie #2 Gepost op: 25 september 2012, 22:11:08 »
  • Publish
  • zo van die evenementen worden georganiseerd om te doen alsof men verontwaardigd is over de armoede en om te doen alsof armoede iets is dat de overheid zooo graag zou doen ophouden maar er helaas ocharme toch maar niet in slaagt. Zo n evenementen leiden de aandacht af van de waarheid en die is dat de overheid de armoede perfect onder controle heeft, deze bewust organiseert en bewust en haarfijn gepland doet toenemen.

Hoeveel percent van die nieuwe arme kinderen zijn kinderen van geschorste werklozen bvb ? werklozen die door de overheid geschorst werden van hun enige inkomen en dit nadat de overheid eerst gedurende jaren een bewuste haatcampagne heeft gevoerd tegen die werklozen teneinde de schorsingen te kunnen legitimeren naar de bevolking toe. De overheid doet er alles aan om de ouders van die arme kinderen als lui te perceptioneren, hun inkomen af te pakken enz of maw die kinderen zijn arm om geen enkele andere reden dan dat de overheid dat zo doelbewust gemaakt heeft.

en organisaties die van die evenementen organiseren en daar ministers ed hun komedie laten komen opvoeren zijn zodoende medeplichtig aan de genocide die momenteel in ons land plaatsvindt - ze helpen de overheid om te liegen, alsof armoede hun ook maar iets kan schelen en iets is waarmee ze geplaagd zitten maar niet vanaf geraken - ze geven de overheid een leugenplatform en dat doen ze met subsidies die eigenlijk voor de armsten bestemd zouden moeten zijn

Offline Twan

• administrator
    • veteraan
    « Reactie #3 Gepost op: 25 september 2012, 22:14:51 »
  • Publish
  • de waarheid die ik hier verkondig ( armoede is bewust door de overheid georganiseerde genocide ) die zal je daar niet horen - en moest het toch gebeuren dan zijn ze hun subsidies kwijt en is er volgend jaar geen evenement.

leden
    Stats
    • Totaal aantal berichten: 23703
    • Totaal aantal topics: 2657
    • Online Today: 7
    • Online Ever: 204
    • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
    Gebruikers Online
    Users: 0
    Guests: 2
    Total: 3
    Baidu