Home                                                                                Chatbox                                                              vwsdating.com

*

Auteur Topic: Brussel zit vol vlooien  (gelezen 2124 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Brussel zit vol vlooien
« Gepost op: 16 november 2011, 17:16:26 »
  • Publish
  • Beste

Brussel is zo vuil geworden en ze kunnen niet mee rkuisen. Ammoniak aaaah ik hou niet van de geur! Step kuisen: nee. Zout strooien zeker niet. Katen kweken er in hopen en zijn niet behandeld tegen vlooien en ze gaan op de muur lopen(die nooit onstmet wordt), en maken zo vrienden! Ik was vandaag bij de apotheek en die zei lavendel! Geranium is ook goed. Geen eau de javel want dat lokt de katten!

Doe een stukje band katten tegen vlooien luizen in je stofzuigerzak en leg een stukje in een hoek van de kamer.

Nu had ik gistgeren dat artikel boven uitgevoerd en kat buren(me onbekend) had alles omgestoten en de vuilniszak in het kot opengereten! De bedoeling is dat het ongedierte in die oplossing zou vallen! Die kat had kunne brand stichten en zelf in brand vliegen. Heb even borstelke geveegd zou urbanus zeggen.

Offline dolma1

• VIP
    • veteraan
    Re: Brussel zit vol vlooien
    « Reactie #1 Gepost op: 9 december 2011, 19:15:11 »
  • Publish
  • Je mag lachen zie
    ik krijg die kattenvlooi maar niet dood
    ik maar met azijn kuisen en bruine zeep en ze loopt nog rond!
    Kat ook alhoewel ik ze neit zie
    dus als je er 1 hebt verzorg ze an goed: arts, vlooienband en zo en laat ze niet zo verwilderen. Dat beest je komt mijn spagetty en zo overschot opeten. Dat zegt genoeg hoe ze behandeld is. Geen genegenheid behalve blikvoeding zeker.

Vlooi verdwijn van mijn onderbenen aub.

Offline Twan

• administrator
    • veteraan
    • Country: be
    • Geslacht: Man
    « Reactie #2 Gepost op: 9 december 2011, 20:48:01 »
  • Publish
  • beste oplossing is de katten zelf behandelen - ik gebruikte altijd van die druppels die je in hun nek moet doen. De vlooien die op de grond zitten springen op de kat als ze voorbij komt en daar gaan ze dood als die behandelt is.

Offline willby

• VIP
    • boefer
    • Geslacht: Man
    • Ben geen betweter, alleen veel ervaring (slechte)
    « Reactie #3 Gepost op: 10 december 2011, 08:54:43 »
  • Publish
  • Beste

Brussel is zo vuil geworden en ze kunnen niet mee rkuisen. Ammoniak aaaah ik hou niet van de geur! Step kuisen: nee. Zout strooien zeker niet. Katen kweken er in hopen en zijn niet behandeld tegen vlooien en ze gaan op de muur lopen(die nooit onstmet wordt), en maken zo vrienden! Ik was vandaag bij de apotheek en die zei lavendel! Geranium is ook goed. Geen eau de javel want dat lokt de katten!

Waar je nu woont, moet dat precies een vuilnisbelt zijn. Normaal heb je toch geen vlooien in huis als er geen beesten zijn.
    Het kunnen natuurlijk luizen zijn en die kunnen maanden in hun cocon wachten tot er beweging komt en dan komen ze uit. Dan gann letterlijk ' de poppen aan het dansen'

Offline dolma1

• VIP
    • veteraan
    « Reactie #4 Gepost op: 10 december 2011, 18:37:48 »
  • Publish
  • Daar straks keek ik per ongeluk buiten en ik zag de kat van boven hier op da tmuurtje lopen en omhoog springen. Die is nietbehandeld hoor en geen genegenheid. En ik denk zelfs dat zij of hij het is die in het kotje de vuilnisbak open krapt. Nu ik zie da tnit want dat is 's nachts dus heb ik er een plstiek band tegezn genageld voor kasten beneden. Da's hard. Maar zolang men ze niet behandelt zal da tvlooitje blijven springen en ik heb al alles geprobeerd wat men me zei. 2 liter eau de javel, 2 liter ammoniak, stofzuigen, azijn zelfs, en wt een dame voorstelde
    je neemt een receipient zoals de tellor voor een plant, je doet er water in met wat olie en daar een drijvende kaars in. De vlooi komt erop af want er is licht 's nachts en verdrinkt. Heeft ook niet verholpen.

1 heeft het op mijn been voorzien! IK laat die kat niet binnen want hier is't proper.

Ben nu bezig bruine zeep te miksen met wat azijn met wat eau de javel en warm water. Als dat niet helpt....

In Brussel zetten we 3 soorten zakken buiten: blauwe plastiek, gele papier en witte voor de rest. Als die kat nu aan de b lauwe krapt en er zitten conservenblikken in..... En dat beest denkt niet na. Dus die band helpt toch een beetje haar weg te houden.

Op de ene of andere manier moet ze toch dat kot ontdekt hebben in het verleden! IK weet niet hoe als baaske haar goed zou verzorgen.

leden
    Stats
    • Totaal aantal berichten: 23703
    • Totaal aantal topics: 2657
    • Online Today: 7
    • Online Ever: 204
    • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
    Gebruikers Online
    Users: 0
    Guests: 2
    Total: 3
    Baidu