Home                                                                                Chatbox                                                              vwsdating.com
*

Auteur Topic: dolma en het heilige kastje  (gelezen 7665 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
dolma en het heilige kastje
« Gepost op: 12 maart 2010, 12:04:29 »
De film jurassic park is niet meer te verkrijgen of de import Usa! De film tarzoon kan je downloaden. Wie hem wil, zal ik even proberen zippen. Was toch een goeie film zulle, en ik kan even lachen.

yesterday's children met Jane Seymour is de mooiste film die ik ooit zag. Pak er maar zakdoeken bij.

Wie weet er nog van die aan te raden films?

Dolma

Offline Fjoeri

• VIP
  • blueke
  • *
Re: Tv kultuur
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2010, 14:32:05 »
Ik ben gek van aziatische cinema... the triangle, silent killer, infernal affairs,...
http://www.harun.it/food/food.html

„Erst wenn der letzte Baum gerodet,
der letzte Fluß vergiftet,
der letzte Fisch gefangen ist,
werdet ihr feststellen,
daß man Geld nicht essen kann.‘‘

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2011, 16:58:22 »
U kan als u op de site kijkt het boekje bestellen ivm de goedkoopste warenhuisketens in uw buurt. Ik herinner me dat Tienen zeer duur is! Ieder kan zijn streek bezien. Ben dus Brussel aan het ontleden.

Lidl en aldi zijn niet zo goedkoop als men denkt! Daar was ook ik fout!

IK weet dat in de carrefout Drogenbos de crevetten in een ferm pak zitten dat ik(en ferm goedkoper delhaise) in 4 doe.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2011, 18:54:21 »
Nieuwe uitvinding om te bakken. Bevat raar genoeg geen steen. Dus mensen koop het niet!

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 27 december 2011, 13:24:25 »
Daarjuist op rtbf1 en met reportage, staat geschreven met foto's, dat wij dus, vele gebouwen eleg staan hebben. Er zijn er van het Ocmw brussel. Er is jawel de trapstraat, ex-gebouw rva insgelijks het nadien komende Chée de Charleroi 60. Zij dus zijn weer gehuisvestigd elders.

Aan het Poullaertplein denk ik dat het gebouw rechts metro en je komt er voorbij leeg staat.

In andere gemeentes/agglomeraties zal hetzelfde gebeuren. Dit is tegen de rechtern van de mens want van elk lokaal kan men een appartement maken. Dan zouden er geen mensen meer op straat leven!

De rechten van dfe mens zin met die basis bezig nu. Het zou tijd worden. Komt dus uit wat ik in 1986 schreef: hou op met die indexering huishuur want we gaan het niet emer kunnen betalen! Ze hadden maar moeten luisteren die ministers toen. Een dame in het centraal station heeft me mijn gelijk bevestigd.

Stel nu dat je gaat scheiden of zo, dat verergert je geval. het is dus ergens de fout van Ex-Onkelinx toen ze minister justitie was, want ik heb het haar toen weer gevraagd. Het kwam in de regering en het werd njet verklaard.

ER zijn ook vele leegstaande gronden in Brussel(en elders) die we kunnen volbouwen zonder de parken en bossen aan te spreken.

Regering luister eens enfin naar mij : ik heb gelijk hier en na zovele jaren heb ik wel aanhang, alhoewel ze me niet kennen. Stop die indexering!

Trouwens huren is beter dan kopen want je weet nooit op de affiches wie de kemel naast u is en fanatieke islam is zeker te vermijden! je weet nooit wat ze in hun zolder of kelder hebben. Zelf meegemaakt.
je mag alles zijn maar niet dat je de buren hindert.
Dolma
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2012, 06:19:23 by Thierry »

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: De steenpan /la Poelle à pierre
« Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2012, 19:36:39 »
Indien jullie kookpannen hebben en dat deksel mankeert: dan verkopen ze er op de markt van Sint-Gillis, vanvoor, aan kleine prijs, de woensdagochtend.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: Leegstaande gebouwen in Brussel
« Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2012, 17:35:48 »
Er is voor de hogere mensheid, de regering en zo dus, een atomische schuilkelder aan de naamse poort opdat de familie naar de Kongo zou kunnen vertrekken. Par Hasard is er nu de zwarte bevolking naast gehuisvest na 1935.Erbarmelijke staat nu maar er staat al een plastieken stoel.

Idem tussen parlement kamer senaat en het koninklijk paleis. Maar als ze er de douches bijzetten kunne er 4000 mensen gehuisvest worden. Why not do that en de ingang wat verschuiven en de nodige muren dicht bouwen. Men moet de bevolking niet in die 3 gebouwen laten dolen.

Metro Louise kan ook bijgebouwd worden want daar staat een metro leeg. Wist ik al lang. In Charleroi en Antwerpen is er ook een lege metro.

In Liège staat er een lege universiteit die men direct en er is al verwarming kan ombouwen anar woningen voor de sociale opvang.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
« Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2012, 21:25:43 »
je bedoelt het goed maar bij gebrek aan eigen ervaring hierin ( en wees daar blij om ) zie je over het hoofd dat opvanghuizen eigenlijk concentratiekampen zijn - de joden werden door de duitsers ook "opgevangen" in auschwitz - ze kregen daar ook eten en onderdak en het was zo zogezegd beter voor hen omdat ze anders lui waren en parasiteerden op de duitsers - dus voor hun eigen goed werden ze daar zogezegd bezig gehouden

moest hitler opnieuw kunnen beginnen en een tweede poging kunnen ondernemen om dezelfde doelen te bereiken, en geleerd zijnde uit fouten gemaakt de eerste keer, dan zou hij de joden niet meer deporteren

wat hij zou doen is gewoon het concentratiekamp rond de joden bouwen in plaats van de joden daar naartoe te verplaatsen. Hij zou eerst zorgen dat de joden allemaal arm werden en dakloos en dat dat zogezegd door hun eigen luiheid was - dan vervolgens zou hij die dakloze joden opvangen in de concentratiekampen die hij in hun wijken gebouwd had en hij zou tegen de duitsers zeggen van zie eens hoe humaan ik ben om deze luiaards toch nog een tweede kans te geven

het is precies dat wat er vandaag de dag gebeurt met de joden van deze maatschappij en dat zijn de armen en de daklozen en de werklozen - eerst maakt men de mensen werkloos, drijft hun huur en voedselprijzen op - tot ze op de duur te arm zijn om nog ergens te kunnen wonen - en dan kan men ze in de concentratiekampen krijgen en de mensen doen geloven dat men ze eigenlijk wil opvangen en zoals in jouw geval ze zelfs doen vragen om ze op te vangen

ik begrijp wel dat je zegt dat ze die mensen niet op straat moeten laten staan - maar het punt is dat men in de eerste plaats had moeten vermijden dat ze op straat belandden - en erger ze hadden moeten nalaten om er voor te zorgen dat ze op straat belandden - oa door hun van de dop te schorsen

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #8 Gepost op: 19 februari 2012, 21:29:30 »
ze kunnen die gebouwen dus gebruiken maar dan enkel door ze onder te verdelen in studios zodat ieder zijn prive heeft - mensen zijn geen legkippen of varkens - slaapzalen en eetzalen en werkateliers zijn onderdelen van concentratiekampen - eigenlijk zou je zinnebeeldig kunnen zeggen dat hitler terug is gekomen en zijn lessen getrokken heeft uit het verleden en ditmaal de ongewensten aan het verdelgen is op een veel gesofisticeerder en geraffineerder manier dan de eerste keer - zijn nieuwe moto is nu knuffel ze dood in plaats van ze dood te mishandelen - en de tweede hitler is nog veel wreder dan de eerste - de tweede heeft geleerd om zijn wreedheden als humanisme te verkopen - hij heeft een cursus public relations gevolgd

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #9 Gepost op: 19 februari 2012, 21:33:28 »
in slaapzalen wordt gevochten, verkracht, je buur ligt te masturberen terwijl je probeert te slapen of kotst midden in je slaap op je bed, je kan niks van spullen houden want dat wordt allemaal gepikt enz enz - zoiets is in strijd met het recht op een menswaardig bestaan - mensen zijn geen runderen die je stockeert in stallen

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #10 Gepost op: 19 februari 2012, 21:36:51 »
mensen hebben een eigen stek nodig waar ze kunnen gaan slapen wanneer ze dat willen of moeten om te kunnen gaan werken - waar ze hun eigen potje kunnen koken, zichzelf kunnen wassen, zich ook wat kunnen ontspannen, dat ze naar hun eigen inzichten kunnen inrichten en waar ze hun spullen veilig achter kunnen laten als ze vertrekken om te gaan werken of wat dan ook

zonder dat kunnen mensen niet werken en is het even sadistisch om dat van hen te verwachten als te verwachten van een lamme dat hij loopt

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #11 Gepost op: 19 februari 2012, 21:40:02 »
en het is beter als dat een krot is dat van henzelf is dan wanneer dat een paleis is waar niks van henzelf is

dat is ook nog een les die Hitler 2 geleerd heeft dus - de moderne joden hebben propere klederen aan en hun slaapzalen worden alle dagen gedesinfecteerd en als ze zich hebben opgehangen van miserie en uitzichtloosheid dan krijgen ze een mooie, propere en steriele en niet hergebruikte lijkzak

het is dat wat wij armen allemaal eens dringend moeten gaan snappen en dat is dat we nu dus leven onder Hitler II. en je gaat het uiteindelijk allemaal snappen hoor hoe dan ook - maar laat het niet pas 10 minuten zijn voor je in die lijkzak zit

onze overheid is even onbetrouwbaar als die van naziduitsland - we moeten leren om niet te onderhandelen met terroristen, met Hitler II. Als jij denkt dat de overheid het goed voor heeft met ons dan ben je net hetzelfde als de joden die dat ook dachten van hitler I. Ze stapten dus vrijwillig op de treinen gelovende dat ze een ander huis gingen krijgen en ze kwamen terecht in auschwitz - en daar geloofden ze weer dat ze gedouched gingen worden en dus gingen ze die douches binnen - en pas toen er daar gas uitkwam en er geen uitweg meer was zagen ze in dat ze erin geluisd waren, als het te laat was en het spijt me ten zeerste dit te moeten zeggen maar jullie zijn vandaag de dag allemaal net hetzelfde - eigenlijk zit je bij wijze van spreken reeds op de trein naar auschwitsz en ik zit ook op die trein en probeer mijn medereizigers te verwittigen van wat er gaat gebeuren en aan het gebeuren is - en ze zullen mij op zeker moment geloven en gelijk geven - als de gaskranen open gaan en niet eerder dan dat

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #12 Gepost op: 19 februari 2012, 22:02:18 »
van het standpunt van de joden uit gezien was het eigenlijk begrijpelijker dat ze het pas op het laatste geloofden - immers er was nog nooit zoiets gebeurt eerder en dus mensen kenden dat niet en konden het zich niet voorstellen gewoon dat iemand zo slecht kon zijn

maar wij weten dus beter en Hitler was maar een politieke marionet net zoals obama en dirupo en wij kunnen wel lessen trekken uit het verleden en tekenen herkennen en vergelijken die toen ook aan de wand verschenen

elke keer wanneer een overheid een bepaalde groep als luiaards begint af te schilderen bvb of dat nu joden zijn of marokkanen of zoals nu de vlamingen zelf dan moet je gewoon weten dat ze weer eens hetzelfde van plan zijn

als er crisis is, recessie en inflatie dan is dat een voorbereiding van oorlog

als er een grote overheid opstaat en die de kleine overheden begint opzij te zetten, zoals europa nu doet dan komen er grote problemen, dan hangt er stront aan de knikker - dat is altijd zo geweest en deze keer zal daarop echt geen uitzondering zijn - het is nu niet anders dan in de jaren dertig en de jaren voor de eerste wereldoorlog en de jaren voor de val vh romeinse rijk

ook inperking van de rechten vd burgers is een teken aan de wand dat er iets kwaadaardigs broed in de overheid

wapenverbod is een bewijs van kwaadaardige bedoelingen van de overheid - en vh feit dat ze haar eigen bevolking als vijandig ziet en een vijand ga je eerst ontwapenen als je kan en dan kan je met hem doen wat je wilt

stijgende voedsel en brandstofprijzen zijn teken aan de wand

terroristische aanslagen zijn nog zoiets - die worden bijna altijd door de overheid zelf of met medeweten ervan georganiseerd - degenen die door echte opstandelingen gepoogd worden die mislukken meestal - het feit dat terroristische aanslagen lukken is bijna bewijs dat de overheid ze georganiseerd heeft - alleen de overheid is in staat om te (laten) doen wat de bende van nijvel deed en de ccc en al qaida - moesten wij dat proberen dan zaten we in de bak voor we nog maar pap gezegd hadden
« Laatst bewerkt op: 17 november 2016, 01:40:53 by admin »

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #13 Gepost op: 19 februari 2012, 22:07:41 »
en zoals ik zei hitler, obama, dirupo dat zijn allemaal marionetten die zelf niks te zeggen hebben

de echte macht die deze wereld regeerd die verbergt zich achter de poppenkast die ze met hun marionetten opvoeren

hitler is ten val gekomen maar degenen die aan zijn touwtjes trokken zijn gebleven en hebben gewoon een andere marionet in zijn plaats gesteld - de echte schuldigen van de holocaust zijn nooit vervolgd geweest en zijn nooit moeten verschijnen bij de nuerenbergprocessen - degenen die daar de kop van jut waren waren voornamelijk kleine uitvoerders - de opdrachtgevers dat waren degenen die zelf de neurenbergprocessen georganiseerd hadden - en gezien de echte macht dus niet gewisseld is sindsdien is het ook logisch dat we nu een Hitler II krijgen die weliswaar een facelift gekregen heeft - de europese gemeenschap is een tweede kind van dezelfde vader van naziduitsland

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #14 Gepost op: 19 februari 2012, 22:11:52 »
concreet voorbeeldje als bewijs van wat ik zeg - zoek eens op google naar prins bernard van holland en spit zijn verleden uit en zie wat hij nadien gedaan heeft - het is letterlijk zo wat ik zeg hoor

bernardt was een grote fan en vriend van hitler en was lid vd SS. Na de oorlog heeft hij de bilderberggroep opgericht ( zie google ) en die bilderberggroep heeft europa opgericht en bestuurd europa vandaag de dag en heeft oa beslist dat van rompuy daar president van werd

europa wordt dus bestuurd door dezelfden die naziduitsland bestuurden - degenen die aan hitlers touwtjes trokken trekken nu aan die van van rompuy

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #15 Gepost op: 19 februari 2012, 22:14:55 »
de duitsers waren ook allemaal gehypnotiseerd en dat zijn jullie nu ook en daarom denken jullie dat je van europa niks te vrezen hebt, dat dat een bonafide organisatie is, dat de bankcrisis iets is waar de politiekers niks aan kunnen doen - de tv zal je niet vertellen wat ik je hier allemaal vertel - daarom ook dat ik de tv het leugenkastje noem en iedereen aanraad om zijn tv buiten te smijten - het is een levensgevaarlijke hypnotiseur - gevaarlijker dan heroine en er is niks onschuldigs aan dat leugenkastje

en je bewijst dat wat ik zeg waar is - want je begint je post hier weeral met "daarjuist op rtbf ... " en tengevolge van wat je daarjuist zag eis je hier dat ze mensen in concentratiekampen gaan steken en dat heb je dus zelf niet door want die elektronische leugenaar heeft concentratiekampen gewoon opvanghuizen genoemd - echte hypnose daarvan ben je je niet bewust - anders zou het geen hypnose zijn dolma - wat moet ik toch doen om je daaruit wakker te maken - moest ik bij jouw thuis zijn dan zou ik met verf in het groot op jouw tv scherm het woord leugenaar schrijven, ik zou je kabeldraad afsnijden en je mag gerust kwaad zijn op mij dan - het is net hetzelfde als iemand zijn heroinespuit afpakken - die is dan ook kwaad maar toch doe je dat uit liefde voor die persoon en uit liefde verdraag je dat hij kwaad is - je neemt dat erbij want je wilt dat hij stopt met spuiten - kon ik jullie maar eens verhinderen om je verder te laten hypnotiseren

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: dolma en het heilige kastje
« Reactie #16 Gepost op: 22 februari 2012, 08:30:47 »
Le samu social heeft die mensen gehuisvest in de oude rva en ik zie dat want ik rij er voorbij. het zat er vol. Ik had die tip gegeven ana de stgandaard die het aan de minister gaf. de burgers zaten direct in de warmte want de verwarming werd niet afgezet sinds de rva verhuisde. Dus manneken je hebt weer ongelijk.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #17 Gepost op: 22 februari 2012, 08:51:40 »
De joden hadden ook onderdak en warme soep in auschwitz madammeke. De staat had moeten zorgen dat die mensen niet opgevangen moesten worden, door ze hun inkomen niet af te pakken in de eerste plaats. Die mensen verdienen net zoals jij een eigen stek. En jij kan niet weten wat het is om in zo n opvang te zitten en hopelijk kom je dat ook nooit te weten.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #18 Gepost op: 22 februari 2012, 14:24:31 »
Maar ze zijn verholpen. Dat is wat telt. En die nieuwe minister was er te kort om het al te weten. En de vorige regeringen zijn in foutalhoewel ik hen de foto's zond. IK heb altijd bewijzen!

IK hoop nu dat ze al die leegst aande gebouwen ombouwen tot en met en douche wonijngen. Sinds maandag is dat voor 1 miljard euro! Universiteit Liège inclus 7 hectare. Behalve die stelende mensen die alluminium en ijzer gaan stleen: zelfs die bureaus zijn eronderuit  gehaald. Mar de basis is intact. Men kan eraan werken als men wil. Dat is aan die nieuwe minister die snel reageerde geef ik toe.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #19 Gepost op: 22 februari 2012, 14:26:17 »
IK ben zeer tevreden nu. Nun nog van al die leegstaande gebouwen onderdak maken en daar heeft men geld voor! Er moet niks nieuw gebouwd worden alleeen gerestaureerd. 1 miljard euro kosten voor alle leegst aande gebouwen die gebruiksklaar  zijn. regering Di Rupo ,en avant marche! Ik moet niks meer zeggen of doen.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #20 Gepost op: 22 februari 2012, 15:25:58 »
Hebben die mensen daar een eigen private voordeur dolma? heeft de samu social van dat rva gebouw allemaal studios gemaakt of appartementen en die aan de dakloze mensen toegewezen ? of zijn er slaapzalen en of gaarkeukens - dat is het enige dat telt en wat we dus willen weten.
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2012, 15:44:31 by Thierry »

leden
  • Totaal aantal leden: 460
  • Latest: Orrawran
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23705
  • Totaal aantal topics: 2657
  • Online Today: 5
  • Online Ever: 204
  • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
Gebruikers Online
Users: 0