Home                                                                                Chatbox                                                              vwsdating.com

*

Auteur Topic: wat als het ocmw je als dakloze niet wilt helpen  (gelezen 2050 keer)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
wat als het ocmw je als dakloze niet wilt helpen
« Gepost op: 4 juli 2009, 08:41:48 »
  • Publish
  • je gaat twee bakken cola kopen - als je geen geld heb dan bedel je dat bijeen voor de deur van t ocmw - we gaan er even vanuit dat het zomer is

als die twee bakken cola leeg zijn dan heb je al een stoel om op te zitten ( in combinatie met een plankje ofzo dat je wel hier of daar kan vinden )

de volgende dag ga je nog bakken halen en voor je het weet kan je zelfs een gast ontvangen

je blijft gewoon verder drinken en begint muren te bouwen met je lege bakken cola - die paal je aan tegen het ocmw gebouw en zo heb je dan toch ook één echte stenen muur - je dak maak je van karton of plastiekzeil of bash ofzo - ipv te bedelen kan je vanaf nu ook drankjes verkopen om het aantal bakken sneller te kunnen doen oplopen

ofwel zal dit zo op de zenuwen beginnen werken van het ocmw dat ze snel snel opeens wel gaan willen helpen

of anders spaar je zo je huurwaarborg bijeen en zuip je jezelf dus uit de problemen in plaats van in de problemen
    « Laatst bewerkt op: 1 april 2011, 11:32:08 by Thierry »
    Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

leden
    • Totaal aantal leden: 461
    • Latest: Nicolaus
    Stats
    • Totaal aantal berichten: 23705
    • Totaal aantal topics: 2657
    • Online Today: 12
    • Online Ever: 204
    • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
    Gebruikers Online
    Users: 0
    Guests: 6