Home                                                                                Chatbox                                                              vwsdating.com

*

Auteur Topic: Codex Alimentarius  (gelezen 2632 keer)

Offline freelife

• blueke
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Codex Alimentarius
« Gepost op: 12 mei 2008, 18:29:38 »
  • Publish
  • Je kan discussiëren over wie voor welk onrecht verantwoordelijk is, of je kan iets doen.  Je kan de mening van een ander klakkeloos overnemen en verder gaan met je dag, OF je kan op zoek gaan naar meer info en je eigen gedacht vormen.  Enkel het laatste leidt tot aktie en verandering.

Over dit laatste punt vooral gaat dit topic.

De Codex Alimentarius is een feit en komt in volle hevigheid naar ons toe.  Met ingang van 31 december 2009 zal deze wet bepalen dat kruiden, voedingssupplementen en mineralen verboden zijn in gebruik.  Maar dit is maar een topje van een immense ijsberg die onder water verscholen is.

Over wat deze Codex nu precies is en hoe het u en uw gezondheid beïnvloed, kan je hier lezen :

http://www4nl.dr-rath-foundation.org/extras/codex/codex-whatisit.html

De meest belangrijke video die je ooit zult hebben gezien over hoe farmaceutische bedrijven het leven van miljoenen mensen bedreigd, kan je hier bekijken : (Met nederlandse ondertiteling)

http://www.willenwijweten.nl/voeding.htm

En nu je de achterliggende informatie hebt over de Wereld Handelsorganisatie en de Codex Alimentarius, kan je hier je protest aantekenen: Voorlopig enkel nog maar een petitie gevonden voor Nederland.  Hoop ook eentje voor België te vinden.

http://www.eliant.nl/?ac=Teken+de+petitie

En nu mijn motivatie voor deze topic op het VWS.
    Als je op z'n minst de video hebt bekeken, zal je begrijpen dat deze nieuwe wetten een regelrechte bedreiging vormen voor de gehele mensheid (behalve uiteraard voor de kapitaalkrachtigen en plakzwaaiers).
    Ook JOUW leven wordt bedreigd en als anders-rijke ben je misschien één van de eersten om onder de gevolgen van deze wet ten onder te gaan.

Met deze wet ziet er de toekomst mogelijk als volgt uit :

Tuinkruiden kweken en zelf je groenten verbouwen zijn illegaal.  Net zoals je nu voor het kweken van opium of andere 'drugs' wordt veroordeeld tot gevangenis en andere straffen, kan je voor het maken van je eigen siroop of je dagverse sla gekweekt op het balkon, gevangenis of andere straffen krijgen.

Vlees dat je koopt, melk die je je kinderen geeft, zijn behandeld met groeihormonen, bestraald en bevatten immense hoeveelheden chemisch spul die verschillende malen wetenschappelijk onderbouwd werden aanzien voor de veroorzakers van kanker, diabetes, adhd etc...
    Je maaltijd bestaat uit verplicht voedsel dat je regelrecht ziek maakt.

Als anders-rijke kweek ik mijn eigen groenten en koop ik zo goed als mogelijk bewust en biologisch.  In de toekomst zal zelfs het woord biologisch tot het verleden behoren en kennen we enkel de Bionic voedselindustrie.

Hier gaat wederom veel geld mee gemoeid.  Wederom geld dat verdiend moet worden op de kap van de meerderheid van de wereldbevolking.  Arm of economisch in staat voor je eigen boontjes te doppen maakt hierbij niets uit.  Dit belangt ons allemaal aan.
    Arbeider, werkloze, leefloner, schepenen van godweetwat, bakker, boer, huisvrouw, belastingbetaler, vroedvrouw,....om het even welk label je draagt, dit gaat over JOUW LEVEN.

Kom dus voor één keer in saamhorigheid (of solidariteit zoals velen het zo leuk in de mond nemen) en laat dit niet zo maar gebeuren.
    Eis uitleg van hogerop!  Eis je recht om te kiezen wat jij als gezonde voeding ziet!  Eis dat het voedsel dat je in de mond neemt, zelf gekocht of gekregen, je leven en je gezondheid beschermt in plaats van het omgekeerde.

Vertel het aan iedereen aan wie je het kan vertellen.  Vele ministers zijn zich niet eens bewust van wat er achter deze 16000 bladzijden dikke Codex schuilhoudt, als het van de Wereld Handelsorganisatie voort komt zal het wel politiek correct zijn juist?  Niet juist.

Dit gaat de wereldgeschiedenis drastisch veranderen, dus doe NU iets!

FreeLife

Voor nog meer informatie over de Codex Alimentarius kan je terecht op de Engelstalige website van http://www.healthfreedomusa.org/

Offline kobaf

• VIP
    • veteraan
    Re: Codex Alimentarius
    « Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2008, 18:53:18 »
  • Publish
  • allee der rest ons op de duur niks anders dan klandestiene guerillafarming dus  ::)
    Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline Twan

• administrator
    • veteraan
    • Country: be
    • Geslacht: Man
    Re: Codex Alimentarius
    « Reactie #2 Gepost op: 7 december 2016, 18:13:58 »
  • Publish
  • is niks van waar - hoax !

https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/complottheorieeen/complottheoriedecodexalimentarius

fantasie van new age zwevers - ik dacht nochthans dat die zo geloofden in de kracht van positief denken  ::)

leden
    Stats
    • Totaal aantal berichten: 23703
    • Totaal aantal topics: 2657
    • Online Today: 5
    • Online Ever: 204
    • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
    Gebruikers Online
    Users: 0
    Guests: 5
    Total: 8
    Google (2)